13 °C Budapest
Népszerű termék sorsáról vallott a Coca-Cola: tényleg kivonják a forgalomból?

Népszerű termék sorsáról vallott a Coca-Cola: tényleg kivonják a forgalomból?

2018. július 10. 18:00

Felröppent vendéglátós információk szerint a Coca-Cola kivonta a forgalomból a Sprite-ot, aminek ezentúl csak a cukormentes változatait érhetik el a vendégek. A hír hallatán a Pénzcentrum egy olvasói levél nyomán megkereste a vállalatot, hogy ténylegesen történnek-e termékkivonások Magyarországról. 

Egy budapesti étterem alkalmazottjai arról tájékoztatták egyik olvasónkat, hogy a Coca-Cola kivonta a forgalomból a Sprite-ot, ezért csak az ital különböző light, azaz cukormentes változatait tudják felszolgálni neki az ebédjéhez. A meglepő vendéglátós kijelentés okán megkerestük a Coca-Cola márka hazai képviseletét, hogy valóban történt-e vagy tervben van-e valamilyen termékek kivonása Magyarországról.

A Coca-Cola vállalat világszerte, így hazánkban is elkötelezte magát amellett, hogy segítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentésében, így egyre több zéró - azaz cukormentes - termék jelenik meg a portfólióban. Ugyanakkor a Coca-Cola Magyarország nem tervezi a Sprite kivonását a magyar piacról, a hagyományos Sprite üdítőital mellett, alternatívaként forgalmazzuk a Sprite zero és a Sprite zero uborka variánst

- válaszolta lapunknak a vállalat. Nincs tehát miért aggódniuk a szénszavas limonádé fanjainak, egyelőre biztonságban van kedvenc italuk. A vállalat azt is elmondta a Pénzcentrumnak, hogy jelenleg 

nem tervezzük semelyik termékünk kivonását a magyar piacról.

Szerkesztőségünk kíváncsi volt arra is, hogy a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség vállalása - melynek értelmében 10 év alatt (2010 és 2020 között) összességében felére csökken az alkoholmentes italok átlagos cukor- és kalóriatartalma - lehet-e bármilyen hatással az üdítőgyártó-óriás árképzésére. Ezzel kapcsolatban a cég elmondta, hogy az elmúlt hét évben a Magyarországon forgalmazott üdítőitalok 100 milliliterre vetített átlagos cukor- és kalóriatartalma 40 százalékkal csökkent, és 2020 végéig további 10 százaléknyi csökkenés várható az iparágban.

A Coca-Cola Magyarország mindezt a termékek receptúrájának átalakításával, új, innovatív termékek bevezetésével, illetve a kis kiszerelésű termékek arányának növelésével kívánja megvalósítani, illetve egyre bővíti kínálatában az alacsony kalóriatartalmú és a kalóriamentes termékek arányát. 

- közölte lapunkkal a cégóriás. Mindezek értelmében, bár hosszabb távon nagy hangsúlyt kaphatnak a termékek alacsony vagy teljesen cukormentes változatai, egyelőre nem kell a régiek kivonására készülni, valamint a jövevények drágulására sem.

NEKED AJÁNLJUK
NAPTÁR
Tovább
2021. május 6. csütörtök
Ivett, Frida
18. hét
Május 6.
Jelszó világnap
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?