A foodora decemberben Cegléden is elindította kiszállítási szolgáltatását, ezzel 2025-ben már 21 új városban vált elérhetővé a platform.
Itt a nyár és beütött a gyümölcsszezon, így pedig a finom gyümölcsök farvizén megérkeztek ehetetlen, rossz állagú, kemény társaik is. Barackból mostantól elkerülheted a csalódást, ha vásárláskor te is alkalmazod a lenti 5 másodperces módszert.
Hiánypótló anyagot közölt az mnn.com nyomán a Dívány. Cikkükben sorra veszik, hogy már az árusnál (vagy boltban) hogy lehet kiszűrni az éretlen, ízetlen barackokat. Nézzük:
- Ne válassz olyat, amin zöld csík van, ez arra utal, hogy éretlenül szedték le!
- Olyan állagú barackot válassz, amelynek bőre feszes, de nyomásra enged, kivéve, ha néhány nap múlva fogyasztanád el, akkor választhatsz keményebbet is, mivel a barack a szedés után is érik tovább. Ha túl puha a barack, az lekvárhoz lehet megfelelő választás.
- Csak erős illatú barackot vegyél, ez is jele annak, hogy fogyasztásra kész.
A végén pedig álljon itt egy klasszikus:
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








