A grillsütő-választásnál három szempont számít igazán: mekkora a hely, hány emberre főzünk, és milyen gyakran használjuk.
A nagy hideg miatt nőttek a zöldségárak duplájára-triplájára a magyar boltokban, ráadásul még hónapokba telik, amíg újra a megszokott árakon vásárolhatunk - írja a 24.hu.
Korábban írtunk arról, hogy durván magas árakkal szembesülhetünk a boltokban és a piacokon, ha friss zöldésget szeretnénk vásárolni. A téli időszakban egyébként is drágábban juthatunk friss zöldésghez, azonban most még a szokásos ár duplája-triplája sem kizárt.
A magas árak egyébként elsősorban amiatt alakultak ki, hogy a hazánkat is sújtó rendkívül hideg idő Spanyolországra és Olaszországra is lecsapott, hazánkba pedig elsősorban innen érkezik friss zöldség és gyümölcs a téli időszakban. A rendívüli hideg ugyan már elvonult, azonban az ellátás egyelőre még nem állt helyre,
Lédó Ferenc, FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke szerint. Valószínűleg húsvétig (április 17.) kell várni arra, hogy biztosan a megszokott árakon vásárolhassunk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


