Teljesen átalakulnak a vásárlási szokások.
Leáldozóban a plázák népszerűsége? Új trend hódít a fiataloknál
Csökkent a plázák forgalma, ami a középiskolások megváltozott szokásai eredményeztek. A hagyományos vásárlás helyett inkább online rendelnek, a barátaikkal pedig szívesebben ülnek be egy étterembe beszélteni.
Az elmúlt évtizedben 30 százalékkal csökkent az a forgalom, amelyet a középiskolások generáltak a plázákban, ezért egyre több bevásárlóközpont kénytelen bezárni - derül ki a Quartz, egy 7500 tizenévesen végzett amerikai felmérése alapján. A tengeren túli fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé. Helyette inkább beülnek egy étterembe, kávéznak, beszélgetnek, minőségi időt töltenek a barátaikkal.
A felmérésből kiderül, hogy ezek a fiatalok a hagyományos vásárlás helyett gyakrabban rendelnek online. Ami amellett, hogy kényelmes megoldás, számos más, pozitív előnnyel bír - írta az Nlcafé.hu.
"2016 második félévében közel 70 ezer új regisztrált vásárlónk lett a 18-24 éves korosztályból - mondta Gerhát-Molnár Irina a Brands.hu ügyvezető igazgatója - érezhető, hogy egyre több fiatal választja az online vásárlást a hagyományos vásárlás helyett. Ez érthető is, hiszen az internetes vásárlás számos előnnyel jár. A fiatal nem költ többet, mint amennyit eltervezett - nincs hamburger, süti, kávé, váratlan költés - nem kell azonnal fizetni, (ráér napokkal később, amikor megérkezik a csomag), összehasonlíthatja a vásárlás pillanatában az árakat más webshopokkal, így számára a "legmegfelelőbb" helyen vásárolhat. A plázák szinte teljes kínálata fent van weben is, hiszen a legtöbb márkának önálló webshopja van, illetve ott vannak azok a fashion webáruházak is, - mint pl. a Brands.hu - amelyek egyszerre akár 100 márka kínálatát tartják" - tette hozzá a szakember.
A magyar piacon is megjelennek az enyhén alkoholos, gyümölcsös italok, egy felmérésből pedig kiderült, hogy a fiatalok különösen nyitottak ezekre az alkoholos frissítőkre.
Sokan gondolják, hogy teljesen tudatosan szervezik a pénzügyeiket, és nem értik, hogy hova folyik a pénzük a hónap végére.
Csak úgy, mint a többi technikai vívmányt, úgy a 3D nyomtatót is ajánlják szakértők a gyerekeknek is, hiszen rengeteget tanulhatnak, miközben alkotnak.
Nem járunk az élen abban, hogy elegendő zöldséget és gyümölcsöt együnk. A napi közel fél kiló gyümölcsöt és zöldséget pedig egyre nehezebb beszerezni.
-
Erre figyeljünk, ha idén a lakásfelújítás lesz a nyaralásunk
Ma már nem csak az otthonunk, gyakran a munkahelyünk is a lakás.
-
Egyre több cégtulajdonos ébred rá az intézményi tőkebefektetés előnyeire
A banki hitelezésen túl is van élet.
-
Egzotikus kalandok a nyárra: Afrika-kutató celeb, géporrszarvúk és rejtői fordulatok az év képregényének választott Kittenberger sorozatban (x)
Izgalmas, a valóságot a gőzgépek által inspirált retrofuturisztikus steampunk világával összekötő fiktív utazás, Kittenberger Kálmán kalandjai nyomán.
- Bottal és feszítővassal verték meg, amiért egyikük feleségével csevegett
- Már most többen haltak meg idén vasúti átjárós balesetben, mint tavaly
- Több menekült érkezett Ukrajnából pénteken
- Földrengés Afganisztán után a szomszédos Iránban is
- Rég szerepelt ennyire gyatrán az európai okostelefon-piac
- Jó szezonnak néz elébe az egyik nagy kedvenc gyümölcsünk
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


