Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
200 ezer forintos értékhatárig ingyenes lett a Magyar Posta kirendeltségein a nagy címletű bankjegyek átváltása kisebb címletekre. Mutatjuk a pontos szabályokat, meddig nem kell fizetni a szolgáltatásért.
A Magyar Posta az elmúlt hónapokban jelentkező ügyféligényeknek megfelelően 2016. május 5-től a lakossági ügyfelek számára díjmentessé tette a pénzváltást meghatározott darabszám és értékhatárig. A lakossági ügyfelek alkalmanként legfeljebb 200 ezer forint összeghatárig maximum 10 darab nagycímletű bankjegyet (20 ezer és 10 ezer forintos bankjegyek) legfeljebb 30 darab kisebb címletű bankjegyre (10 ezer, 5 ezer, ezer és 500 forintos címletekre) ingyenesen válthatnak át a postafiókokban.
Legfeljebb 4 ezer forint értékű bankjegy esetén, maximum 20 darab érméig (kizárólag 200 és/vagy 100 forintos érme) szintén díjmentes lett a váltás. A fent ismertetett értékhatáron és darabszámon felül, illetve nem lakossági ügyfelek számára a Magyar Posta (az eddigi gyakorlatnak megfelelően) díj ellenében végzi a pénzváltási szolgáltatást.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








