Csökkenti húskínálatát egy imázsjavító projekt keretében Lidl, és helyette a jövőben több zöldséget kínálna.
Az érintett 419 családból legtöbben át sem vették a kedvezményes vásárlásra jogosító Csongrád Kártyát - írja a Délmagyar.hu.
Az önkormányzat által üzemeltetett szociális boltban havonta átlagosan 15 alkalommal használták a családok, így nincs értelme fenntartani.
A kártyával rendelkező rászoruló csongrádiak az alkoholos italok kivételével havi 20 ezer forint erejéig 10 százalék kedvezményt kaptak.
A bolt idén felhalmozódott vesztesége 6,3 millió forint. Az önkormányzat holnap arról egyeztet: hatályon kívül helyezi a kártyákat, később az üzlet megszüntetését sem tartja kizártnak.

Kegyetlen lesz a csirkemell, a tej és a tojás bosszúja: erre kell készülni, ha kivezetik az árstopot
Az ársapkák kivezetése 3-5 százalékot dob az élelmiszer-infláción, az árak pedig márciusban tetőzhetnek.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Bundesliga - A Dortmund legyőzte Sallaiékat, Szoboszlaiék döntetlent játszottak Kölnben
- Dolák-Saly Róbert: valaki mindig megmenti a L'art pour L'art társulatát
- Szélvihar - még este is ezerkétszáz helyszínen dolgoztak a tűzoltók
- Vas Kata Blanka 11. lett a terepkerékpáros világbajnokságon
- Iskolai migránskvóta bevezetését javasolják Németországban
- Örökre eltűnhet az útlevél életünkből
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


