Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
A körülbelül 35-40 milliárdosra becsült hazai játékpiacon a forgalom 70 százaléka a karácsonyt megelőző másfél hónapban folyik be, a legnagyobb bevételt a multinacionális üzletláncok tudhatják magukénak - írja a Napi.hu.
A magyar játékpiac körülbelül 65 százalékát a hiper-, és szupermarketláncok forgalma adja, a hagyományos játékbolt-hálózatok 25 százalékot, az internetes vásárlás pedig 10 százalékot tesz ki. Míg a szakkereskedők egész évben teljes választékkal várják a vásárlókat, a hipermarketek szezonálisan, jelentős árengedményekkel készülnek. Az internetes vásárlás - ami évről-évre 15-20 százalékos bővülést produkál - is egyre népszerűbb, ugyanis a vevőket ma már kevésbé az ár, hanem inkább a kényelem vezérli.
- mondta Bognár Ákos ügyvezető igazgató.
A hagyományos játékok piacán idén karácsonykor is népszerűek lesznek a Jégvarázs című Disney filmhez kötődő játékok, és az új dinoszaurusz mozifilmhez (Dínó tesó) kapcsolódó őslényfigurák, a Lego pedig Star Wars újdonságokkal rukkol majd elő.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.








