Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
A MÁV-Start az idén is ötvenszázalékos kedvezményt ad a Sziget Fesztiválra vonattal utazóknak, akik pedig a fesztiválon kihelyezett vasúti pénztárakban váltják meg a teljes árú menetjegyüket, húsz százalékos kedvezményt vehetnek igénybe - tájékoztatta a vasúttársaság szerdán az MTI-t.
A közlemény szerint a fesztiválra utazók bármely belföldi állomásról 50 százalékos kedvezményű alkalmi menettérti jegyet válthatnak Budapest-Keleti, Nyugati és Déli pályaudvarra, valamint Kelenföld állomásra. Az alkalmi menettérti jegy a visszautazáshoz a rendezvény belepőjéül szolgáló karszalag felmutatásával vagy a helyszínen történt lebélyegzéssel érvényes.
A menetjegyeket a rendezvény idejére felállított MÁV-Start pénztárkonténerben kell lebélyegeztetni. A kedvezményes árú, alkalmi menettérti jeggyel az utazás legkorábban augusztus 5-én kezdhető meg és a visszautazni legkésőbb augusztus 12-ig lehet.
A vasúttársaság a rendezvényen pénztárt működtet egy belföldi és két nemzetközi ablakkal, ahol teljes körű belföldi és nemzetközi menetjegyváltási lehetőséggel, útvonaltervezéssel, menetrendi információkkal várják az érdeklődőket.
A vasúttársaság a Sziget Fesztivál idejére hosszabb szerelvényekkel, megerősített pénztári és ügyeleti szolgálattal készül.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A külföldi utasok hazautazását segítve augusztus 12-én, hétfőn mentesítő vonatok indulnak Bécsbe. A különjáratok 12 óra 10 perckor és 14 órakor indulnak a Keleti pályaudvarról, és Kelenföldön, Tatabányán, Győrben, valamint Hegyeshalomnál állnak meg.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








