Az emelkedő árak miatt a svájci vásárlók egyre inkább a nagyobb szupermarketeket vagy a határon túli vásárlást választják.
Sokszor próbálnak meg spórolni az esküvő költségén a menyasszonyok azzal, hogy az internetről próbálják meg beszerezni a szalonban kiszemelt modellre hasonlító, márkásnak titulált ruhát. Tönkreteheti a nagy nap varázsát, ha az online megrendelt álomruha helyett hamisítványt kapnak.
Sorra bukkannak fel az interneten a tervezői ruhák gyenge másolatai - számolt be riportjában a Fox News. A jellemzően kínai menyasszonyi ruhahamisítók trükkje, hogy a tervező weboldaláról leemelik az eredeti ruha fotóját, és azt a képet töltik fel saját hirdetésük mellé, amelyben sokkal kedvezőbb árért kínálják a márkásnak beállított ruhákat. A megrendelő azonban az eredeti modellnél sokkal silányabb minőségű ruhát kap. Többnyire hibás a szabás, pontatlan a varrás, gyengébb minőségű az anyag.
A riport szerint ráadásul hiába reklamál a menyasszony, nem sokat ér el vele. A hamisítványokat kínáló weboldalak rendszerint nem adnak meg elérhetőséget, ahol panaszt lehetne tenni. A pórul járt vevő visszaküldheti ugyan a ruháját, de nem valószínű, hogy visszakapná a pénzét. Az átverések másik csoportjába tartozik, amikor sosem érkezik meg a megrendelt ruha, hiába fizet érte akár közel 2000 dollárt is reménybeli viselője.
A hatóságok mindenkit arra figyelmeztetnek, hogy hasonló online vásárlások előtt alaposan tájékozódjanak az eladó cégről. Érdemes a megadott címet is ellenőrizni online térképek műholdfelvételén. Ha például csak konténereket vagy gyanús épületeket látni az állítólagos helyszínen, akkor jobb, ha kétszer is meggondoljuk, mielőtt elindítjuk a tranzakciót.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


