Lidl üzletekként nyitottak hétfő reggel a romániai Plus áruházak. A névváltás a tavaly nyélbe ütött 300 millió eurós felvásárlási üzlet utolsó lépése volt.
A Hargita Népe c. lap információi szerint a korábban beharangozott brandváltás nyomán Lidl név és logó alatt nyitották meg tegnap kapuikat Maroshévízen, Székelyudvarhelyen és Székelykeresztúron is a Hargita megyei Plus üzletek. Az éjszaka lebonyolított - Románia szintjén összesen 107 volt Plus üzletre kiterjedt - névcsere-akció keretében az áruházak tábláinak és bevásárlókosarainak "átkeresztelése" természetesen a polcok Plus márka jelzésű tartalmának eltüntetésével, és helyükre Lidl-termékekkel való feltöltésével is kiegészült.
A regionális kiskereskedelmi piacon agresszíven terjeszkedő német Lidl tavaly februárban vásárolta fel a szintén német Plus üzletcsoport áruházait, ám a 300 millió eurós üzlet véglegesítését csak tavaly év végén tudták lezárni.
A romániai Plus üzletek vasárnapról hétfő virradóra lezajlott megváltoztatása így lényegében már a narancssárga emblémás áruházak bekebelezésének utolsó fázisát jelentette, kiterjesztve egyben a német bolthálózat lefedettségét az ország összes megyéjére.
A Lidl szeptemberig tíz új üzlet átadását tervezi.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében
- Júniusban vezetik be a dugódíjat New Yorkban
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek