Pontgyűjtő hitelkártyával jelentkezik Citibank a magyar piacon. A Citi Life új hitelkártyával az ügyfelek Citi Forintokat gyűjtenek a hazai és külföldi vásárlásaikkal.
Az ún. Citi Forintokat pénzvisszatérítésre, változatos árkedvezményekre és különleges ajánlatokra válthatják be az ügyfelek a Citi Life webáruházban. A hitelkártyának nincs éves díja, amennyiben a fő- és társkártyákkal együttesen végzett havi költések átlagösszege eléri az 50 ezer, illetve éves szinten legalább a 600 ezer forintot.
Így lehet pontot gyűjteni
A Citi Life kártyával minden egyes belföldi vagy külföldi vásárlással automatikusan Citi Forintokat gyűjthetsz, bárhol is vásárolsz - a partnerüzletekben extra pontokat (Citi Forintokat). Ha a kártyával nem partnerüzletben vásárolsz, minden elköltött 100 Ft után 1 Citi Forintot kaphatsz. Az összegyűjtött Forintokat a webáruházban válthatod be 1:1 értékben, vagyis 1 Citi Forint beváltáskor 1 Ft-ot ér.
Minden ügyfél 5 ezer Citi Forinttal indul a kártya aktiválásakor, majd az igénylés helyszínétől és időpontjától függően további 5 ezer vagy akár 10 ezer Citi Forintot is gyűjthet, ha a Citi Life kártyás vásárlásai elérik a 25 ezer vagy a 15 ezer forintot a meghatározott feltételek szerint.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Citi Life partnerek a következők: Baumax, Cinema City, City Taxi, Dockyard, Douglas, Euronics, InterSport, Jackpot Cottonfield, Kika, Libri, Lidl, Optiris Optika, Salamander, Shell, StartUtazás, Triumph, ticketexpress.hu.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében