"2011 a Penny Market éve, még többet kap a pénzéért" - olvasható a hangzatos reklámszöveg az akciós kiadvány címoldalán. Úgy tűnik azonban, hogy az áruházlánc nem tartja be ígéretét. Egy próbavásárlás során kiderült ugyanis hogy a vásárlók nemhogy többet, éppenséggel kevesebbet kapnak a pénzükért - írja a Magyar Nemzet.
Egy telefonos vásárlói panasz hatásárra kezdett nyomozásba a Magyar Termék Nonprofit Kft. Kecskeméti Attila, a társaság ügyvezetőjének elmondása szerint a panaszos az áruházlánc Wippy fantázianevű, százas csomagolású termékét kritizálta, mondván abban nincs annyi zsebkendő, mint amennyi a csomagoláson fel van tüntetve és az elvárható lenne.
Éppen ezért próbavásárlásra indultak az ellenőrök március 11-én és hat csomagot vásároltak a termékből, hogy kiderítsék, egyedi esetről van e szó. A vizsgálat szerint azonban egyetlen csomagban sem érte el a százat a zsebkendők száma, sőt hatból öt esetben az eltérés két százaléknál jóval nagyobb volt (89, 89, 90, 91, 95 db).
Kecskeméti Attila elmondása szerint azért is kirívó az eset, mert a társaság a Magyar Termék logóval ellátott termékekért kezességet vállal. A penny Market terméke viszont nem rendelkezik a védjeggyel, csak igen hasonló logóval látta el a Wippy fantázianevű papírzsebkendőt, így ezzel is megtéveszthette a vásárlókat.
A napilap megpróbálta elérni az üzletláncot is, hogy kiderítsék álláspontjukat az esettel kapcsolatban, azonban nem jártak sikerrel. Az értékesítési osztályon általános tájékoztatásként megosztották, hogy a panaszt kivizsgálják.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








