A hosszú hétvégét megelőző bevásárlási csúcs alkalmával tesztelhették a vásárlók a Multi-Pay rendszerét a SPAR hálózatában. Az üzletlánc csatlakozásával országszerte újabb közel 400 helyen használhatják az ügyfelek a cafeteria-kártyát - tájékoztatta lapunkat az áruházlánc.
Az év elején megkötött szerződés értelmében immár a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. valamennyi hazai üzletében is használható a Multi-Pay Cafeteria kártya. A kártyabirtokosok mostantól valamennyi INTERSPAR hipermarketben, valamint SPAR, City SPAR és Kaiser's szupermarketben élhetnek az elektronikus cafeteria-juttatások előnyeivel. Az üzlethálózat legnagyobb részében az ételfogyasztáson kívül az iskolakezdésre szánt egyenleget is felhasználhatják.
A cafeteria szolgáltatások adminisztrációjának egyszerűsítésére bevezetett plasztikkártyát több nagy élelmiszer áruházlánc és szupermarket hálózat üzletei is elfogadják. A hideg- és meleg ételutalványokat is helyettesítő kártyával az egész országban lehet fizetni.
"Az elmúlt hetek során mintegy 2 300 darab elektronikus terminál (POS) átállítását végezték el a zökkenőmentes kártyaelfogadás érdekében. Ezzel valamennyi üzlet összes pénztáránál lehetővé vált a Multi-Pay kártyák használata" - modta Fehér István, a SPAR-csoport kommunikációs vezetője.
A Multi-Pay Zrt. honlapján rendszeresen frissül az elfogadóhelyek listája. Ebben megtalálható az összes olyan üzlet és szolgáltató hely, amelyekben a rendszer beüzemelése óta bonyolítottak sikeres tranzakciót.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








