A Valve, a Steam PC játékplatform mögött álló vállalat új konzolt jelentett be, amely a Nintendo, Xbox és PlayStation versenytársa kíván lenni.
Figyelmeztetést tett közzé a Nintendo Co. videojáték gyártó vállalat: a hamarosan piacra kerülő új háromdimenziós videojáték konzoljuk esetleg hátrányos lehet a kisgyermekek fejlődésére, ezért óvatosságra intik a szülőket a használatánál.
A vállalat vezérigazgatója a korábban közzétett figyelmeztetést vasárnap úgy pontosította, hogy "ez nem jelenti azt, hogy a termék veszélyes lenne", hanem elővigyázatossági intézkedésről van szó az esetleges peres ügyek elkerülése érdekében.
A Nintendo még decemberben tette közzé weboldalán, hogy hat év alatti gyermekeknél nem tartja ajánlatosnak a háromdimenziós játékkonzol használatát, mert szakértők szerint a túlzott kitettség háromdimenziós képeknek hátrányos lehet a kisgyermekek fejlődésére, mivel még kialakulóban van náluk a való élet háromdimenziós leképezésének készsége.
"Proaktív gyakorlatot folytatunk ügyfeleink tájékoztatásában. Másképpen nem tennénk közzé olyan információkat, amelyek nem feltétlenül előnyösek eladásainkra" - mondta Ivata Szatoru (Satoru Iwata) vezérigazgató a Dow Jones Newswires hírügynökségnek adott interjúban. "A háromdimenziós képek gyermekekre gyakorolt hatásáról szóló figyelmeztetés azoknak a szakértőknek a véleményén alapul, akiket megkérdeztünk az ügyben" - tette hozzá.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Más háromdimenziós elektronikai berendezésekkel ellentétben a játékkonzolokat általában hosszú órákig használják. "A szülők esetenként akár bébiszitter helyett is használják a videojátékokat" - mutatott rá Nintendo igazgatója, aki a maga részéről sokkal jobb megoldásnak tartja egy nagy figyelmeztető felirat elhelyezését magán a készüléken, mint egy egysoros figyelmeztetést a használati utasításban.
A készülék előreláthatólag február 26-án kerül az üzletekbe Japánban, majd március folyamán Európában és az Egyesült Államokban. A konzol az első olyan háromdimenziós videojáték, amely nem igényel speciális szemüveget a térhatás élvezetéhez. A Nintendo március végéig 4 millió darabot tervez értékesíteni az új videojáték konzolból, ebből 1,5 milliót Japánban.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








