Augusztus elsején új hipermarket-koncepciót vezet be a népszerű áruházlánc Tesco Extra néven. A lánc a Fogarasi úti áruházat alakítja át úgy, hogy több profilt, így a például a telefonok, fényképezőgépek és fotóalkatrészek eladását az áruházon belül elkülönített üzletrészbe viszi, ahogyan új profilként üzlethelyiséget alakít ki az optikának, amelyet az optikai szakboltok mintájára új szolgáltatással (szemvizsgálat) egészít ki - írja a Napi Gazdaság.
Az elektronikai termékek eladása szintén átalakul, ahogyan divatáruház jelleget kap a konfekció is. A legnagyobb újítás a kasszáknál lesz, ugyanis a terv szerint gyorsabb és modernebb berendezések segítik a fizetést, lesznek gyors és önkiszolgáló kasszák.
A napi fogyasztási cikkeknél a magasabb hozzáadott értéket képviselő élelmiszerekkel, friss áruval nő a kínálat. A cég egyelőre arról nem beszélt, hogy a Tesco Extra koncepció más hipermarketjeiben is megjelenik-e.
A cél, hogy a Fogarasi úti egység tesztként működjön és a koncepció elemeit képesek legyenek átemelni máshová is. Az átalakítás költségeiről ugyancsak nem beszéltek, ám annyit elárultak, hogy az utóbbi években ez a társaság legnagyobb fejlesztése.
A Tesco Extra koncepció Nagy-Britanniából indult 13 éve, azóta Szlovákiában, egy Pozsony környéki egységben alkalmazták, valamint most alakítanak át egy áruházat Lengyelországban is.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








