A tervek szerint ingatlanfejlesztésbe vágna, és négy mini falut építene fel az angliai Tesco. A kiskereskedelmi üzlethálózatával megalapozott sikere után a brit gazdaság lassan minden területére beszivárgó vállalat teljes körű szolgáltatással akar a lakásvásárlók rendelkezésére állni.
Ambiciózus tervekkel állt elő nemrégiben az angliai Tesco. A vállalatóriás az élelmiszer és más fogyasztási cikkek kiskereskedelme, a banki- és biztosítási szolgáltatások valamit az utazásszervezés mellett lakossági ingatlanfejlesztésbe is belevágna, és a későbbiekben meghatározó szereplőjévé kíván válni ennek a piacnak is.
A Tesco jelenlegi fejlesztési tervei között London déli, délkeleti és keleti részén négy - természetesen Tesco szupermarketekkel ellátott - kisebb falu méretű lakópark szerepel. A fejlesztési területek közül a legkisebbikben mintegy 400 lakás, a legnagyobbikban pedig körülbelül 1000 lakás kapna helyet - számol be a Times.
A szakértők kiemelik, hogy az áruházláncnak minden esélye megvan a sikerre, ugyanis a szektor mutatói éppen felívelőben vannak, az ingatlanárak számottevően emelkedtek az elmúlt egy évben Angliában. Emellett a Tesco roppant erős márka, és a már meglévő kiterjedt üzlethálózata jócskán leegyszerűsíti az új lakások értékesítését. Az otthonok építési munkálatainak és értékesítésüknek várhatóan a bankok szigorított hitelezési feltételi sem fognak gátat szabni, mivel a Tesco bankja révén már egy ideje jelzáloghiteleket is nyújt a lakosság számára az Egyesült Királyságban.
A hírek hallatán az aggódó hangok is megjelentek. Egyesek félnek attól, hogy a kereskedelmi mamut kezében túl nagy hatalom összpontosul azzal, hogy az élet minden területén befolyással van a fogyasztókra, és akár a kormányzati szerveknél is részletesebb adatokkal rendelkezhet vásárlóiról. A jövőben ugyanis könnyen előfordulhat, hogy valaki egy Tesco szupermarketben vásárolja meg az ugyanezen cég által épített lakását, melyhez a Tesco bankjától vesz fel jelzáloghitelt. Ezután pedig, ugyanennél a banknál igényelt hitelkártyájával a lakása melletti áruházból rendezi be új otthonát.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó