Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Az Európai Unió elnöki tisztét betöltő Svédország kérésének megfelelően az Európai Gazdasági és Szociális Tanács bemutatta az európai alkoholfogyasztásról szóló tanulmányát, egyúttal az alkoholos termékek megfelelő marketingjét és árazását szorgalmazta, hogy csökkenthetőek legyenek az ezzel kapcsolatos problémák.
Új uniós szintű szabályozásra van szükség ahhoz, hogy csökkenteni lehessen azok arányát, akik veszélyesen sok alkoholt fogyasztanak - ez a teljes felnőtt lakosság körében ugyanis ijesztően sok, 15 százalék. Egyúttal fokozottabban ügyelni kell a gyermekekre, illetve az alkoholfogyasztás miatt rájuk leselkedő veszélyektől.
Az EESC külön rávilágított, hogy a túlzott alkoholfogyasztás évente 195 ezer halálesetért felelős az Európai Unióban: baleseteken, májproblémákon, rákos megbetegedéseken keresztül. A mértéktelen ivászat a harmadik legfontosabb felelős a korai megbetegedésekért és halálesetekért.
Az EESC külön figyelmet fordítana a fiatalok megóvására, mivel számukra még a felnőtteknél is nagyobb veszélyeket rejteget az alkohol. Ráadásul a becslések szerint az Uniósban 5-9 millió gyermeket iszik alkoholtartalmú termékeket. Az italok reklámjai pedig még vonzóvá is teszik az alkoholt, újabb veszélyeket hordozva. Éppen ezért a meg kéne akadályozni, hogy az alkoholreklámok elérjék a gyerekeket, az italok árusítására pedig szigorúbb szabályokat kell bevezetni, mivel az önkontroll ezen a területen nem elégséges, úgy látszik.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.