Úgy tűnik, idén már az akciós utakat is akciózzák az utazási irodák, akik három-négy évvel ezelőtti árakon kínálják a külföldi nyaralásokat. Szakértők szerint ez komoly bajra is utalhat az utaztatópiacon: nem kizárt, hogy a csődök nyara lesz az idei.
A piacot ellepték a feltűnően olcsó - Rodosz ötvenezer, Egyiptom hetvenezer, Santorini hetvenötezer forintért - külföldi utak reklámjai, melyek az utazási irodák veszteségeit hivatottak minimalizálni.
Egy budapesti irodatulajdonos szerint tavalyhoz képest 30 százalékkal esett vissza a forgalom, és csaknem felére csökkent azon utasok száma, akik közvetítő által szervezett nyaralásra fizettek be.
Szakemberek szerint főleg az olcsóbb, tömegturizmusra szakosodott országokba utat szervezők vannak veszélyben, mivel ezen a piacon óriási a túlkínálat, ajánlatos tehát óvatosan fogadni a feltűnően olcsó ajánlatokat.
A fogyasztóvédők szerint, a nyaralás befizetése előtt érdemes utánanézni az irodának: szerepel-e a Magyar Kereskedelmi és Engedélyezési Hivatal (MKEH) interneten is elérhető, hivatalos nyilvántartásába, és melyik biztosítónál helyezte el a jogszabály által előírt kötelező vagyoni biztosítékot. Minél magasabb a kaució összege, annál biztosabb, hogy tőkeerős utaztatóval van dolgunk. Ezen kívül érdemes ellátogatni különböző panaszfórumokra is, hátha találkozunk elégedetlen véleménnyel az irodáról.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására