Újdonsággal rukkolt elő a nemzeti üdülési alapítvány. Meghirdették ugyanis az Üdülési csekk plusz elnevezésű akciót, a 8500 elfogadóhely közül 810 vállalta, hogy a hozzájuk üdülési csekkel érkező vendégeknek különféle kedvezményeket, térítésmentes pluszszolgáltatásokat nyújtanak - írja a Magyar Hírlap.
Az alapítvány a csatlakozott partnereknek kiemelt promóciós támogatást biztosít. Ennek kapcsán készült a Hab a tortán kiadvány, amely kizárólag a pluszszolgáltatást nyújtó elfogadóhelyeket tartalmazza. Ezek között található egyebek mellett szálláshely, étterem, fogászat, utazási iroda, wellness-szalon, autóbusz-társaság és a Fővárosi Állat- és Növénykert.
Az árkedvezményt 218, térítésmentes pluszszolgáltatást 238, kedvezményes pluszszolgáltatásokat 72, ajándékokat 150, törzsvendégakciót nyolc, míg egyéb kedvezményeket 122 elfogadóhely biztosít.
Az idei év első negyedévében már több mint ötszázezer munkavállaló élt azzal a lehetőséggel, hogy munkáltatója által - a minimálbér mértékéig adó- és járulékmentesen - biztosított természetbeni juttatásként a kedvezményes üdülési csekket választotta. A munkaadók által vásárolt üdülési csekk értéke 2008 első negyedévében 9,3 milliárd forintot tett ki, szemben a tavalyi első negyedéves 5,4 milliárd forinttal.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


