Az OTP Bank és a hévízi NaturMed Hotel Carbona közösen dolgozott ki egy olyan hitelkonstrukciót, amelytől a belföldi forgalom élénkülését és a vendégéjszakák számának emelkedését és a tartózkodási idő megnyúlását várják. A kölcsön igénybevételével önerő nélkül is el lehet tölteni egy- vagy több hetes üdülést is - mondta Lukács Ferenc, a szálloda vezérigazgatója a Világgazdaságnak.
A hiteltermék az bank egészségpénztári szolgáltatásához kapcsolható, aki rendelkezik tagsággal, az kedvezőbb kamattal veheti igénybe a kölcsönt és még adókedvezményben is részesülhet. Az új lehetőséget az Utazás 2008 kiállításon mutatták be először és rögtön népszerű volt az érdeklődők körében. A hitel futamideje választható, egy, másfél, vagy két év alatt kell visszafizetni az összeget. A pénztártagoknak 20 %, a többieknek 22 %-os a hiteldíj mutatójuk. A bevezetett sztenderdek a piaci igényeknek megfelelően, az ésszerűség határán belül változtathatók a későbbiekben.
A szállodában egy egyhetes üdülés nagyságrendileg 125 ezer forintba kerül, ezt az összeget megelőlegezi a bank és a vendég - egy éves futamidő esetén - havi 12 ezer forinttal törleszti a kölcsönt. Az egészségpénztári tagsággal rendelkező vendégek a szolgáltatás értékének 30 %-áig terjedő adókedvezményt is igénybe vehetnek.
Az üdülési csekkekhez hasonlóan az új hiteltípustól is a piac élénkülését várják a szakértők. Aki eddig nem engedhette meg magának az üdüléseket, az most élve a részletfizetés adta előnyökkel a pihenés mellett dönthet, aki korábban egy hétre érkezett, az lehet, hogy megtoldja még néhány nappal az üdülést. A hévízi szálloda az elmúlt évben Magyar Minőség Díjat nyert és a fejlesztésekre fordított milliárdok kezdenek megtérülni. A szálloda a szolgáltatások bővítésének köszönhetően különleges eljárások alkalmazásával, egyedi terápiákkal várja a pihenni vágyókat. A hotel nettó árbevétele meghaladta a kétmilliárd forintot, ezzel a kilencedik legnagyobb forgalmú hotel lett hazánkban. A vendégek háromnegyede külföldről érkezik, az új lehetőségnek köszönhetően egyre több belföldi vendégre is számítanak.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








