A Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány idei célja, hogy a munkavállalók hozzátartozói minél szélesebb körben juthassanak hozzá üdülési csekkhez. Ezt a cégek az idén már személyenként 69 ezer forint értékben tehetik lehetővé adó- és járulékmentesen - írja a Világgazdaság.
Az elfogadóhelyek bővítése idén várhatóan a kulturális és szabadidősport-szolgáltatások bekapcsolásával történhet.
A rászorulóknak ebben az évben is oszt üdülési csekket az MNÜA. Az alacsony jövedelmű nyugdíjasok pályázhatnak, ha betölt9ötték 62. évüket és nyugdíjuk nem éri el a 75 010 forintot. A több gyereket nevelőknek az idén 500 millió forint értékben adnak jegyet, a fogyatékkal élők pihenését pedig összesen 250, szakiskolai tanulókét 50 millió forint értékben támogatják.
A pályázatokat február 1. és április 15. között kell beadni.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








