A mobiltelefonos felhasználásra szánt .mobi kiterjesztésű címek között a legnépszerűbbek több mint 100 ezer dollárért keltek el - olvasható a Világgazdaságban.
A tavaly októberben elindult kezdeményezés célja, hogy keretet biztosítson a mobiltelefonos internetes tartalom fejlesztésének. A legismertebb márkák tulajdonosai, valamint a legnagyobb cégek már regisztrálták is saját címűket, sőt működtetik is az oldalakat.
A .mobi kiterjesztésben rejlő lehetőségeket legkorábban, az utaztatásban, turizmusban tevékenykedő vállalatok ismerték fel. A légitársaságok közül elsőként a SAS tette elérhetővé telefonon keresztül is a repülési információkat, a menetrendet és a bejelentkezést is.
Van már mobilos weblapja a prémium kategóriájú autómárkák közül a BMW-nek, a Ferrarinek és a Rolls-Royce-nak, valamint a hírek világából többek között a FoxNewsnak, a BusinessWeeknek, illetve a CNNMoneynak.
Nemzetközi szinten ugyan sikeres a kezdeményezés, nálunk viszont még nem tapasztalható nagy érdeklődés a .mobi kiterjesztés iránt, így itthon egyelőre nem képes betölteni a neki szánt szerepet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


