Egy hazai kisvállalkozó keserű Facebook-posztban írta le, hogyan szorítja sarokba a globális import és a hazai piaci viszonyok.
Hatalmas bejelentést tett a magyar Kickstarter: indul a tőkeinjekció, külföldi terjeszkedés a láthatáron
A mai rendezvényükön a Brancs közösségi finanszírozási oldal megálmodói bejelentették, hogy befektetői kampányt indítanak a Tőkeportálon. A lebonyolított kampányok számának növelése, a felhasználói bázis bővítése és pár éven belül külföldi terjeszkedés a céljuk ezzel a lépéssel.
A Brancs nem más, mint Magyarország első közösségi piactere, ahol nem csak termékeket lehet vásárolni, hanem a legkülönfélébb ötletekbe lehet befektetni. A kampányok között a legígéretesebb startup ötletek mellett népszerű művészi, mezőgazdasági projektek és társadalmi célú kampányok is sikerrel zárultak már.
A most induló befektetői kampány célja, hogy tényleges változást tudjanak hozni a hazai startup ökoszisztémában és az induló vállalkozásoknak egy valós teljesítményeket kommunikáló kampányfelületet biztosítsanak.
Havonta akár 10-15 egyidejű kampány levezénylésére is van elég ötlet, amiből látszik, hogy van igény az általuk megálmodott koncepcióra. 2 éven belül pedig szeretnék a magyar ötletekből indult startupokat bemutatni a nemzetközi színtéren is!
Az indulás óta eltelt 5 hónapban közel 50 kampányt menedzseltünk és több mint 20 millió forinttal támogatta a Brancs közösség a projekteket. Ez viszont csak a jéghegy csúcsa, hiszen ezernél is több pályázat futott át rajtunk és látjuk, hogy bőven van még tér a fejlődésre
– hangzott el Kövesdi Gábortól, a Brancs alapítójától.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A befektetési kampányukat a Tőkeportálon indítják el, ahol a kampányra való előregisztráció 2022. November 15-én indult, amit a Pannónia Filmstúdióban tartott eseménnyel jelentettek be.
Az előregisztrációs időszak 2022. november 14 és december 05. között tart, amit az előregisztrációban jelentkezett befektetőknek megnyitott zárt időszak fog majd követni, amikor kizárólag nekik lesz lehetőségük befektetni a vállalkozásba.
Fotó: Stiller Ákos
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








