A kortárs művészet nem csak kreatív és inspirációs forrás, de hidat képez az üzlet és a kultúra között:
Milliárdos vállalkozás után lett az ország legismertebb műtárgykereskedője: merészet lépett, bejött neki
Az Első Yard, a Pénzcentrum podcast sorozatának hetedik epizódja Pados Gábor műkereskedőről szól.
Pados Gábor Szombathelyre, első generációs értelmiségi családba született, életét már a kezdetektől végigkíséri a művészet. Falta az irodalmat, punk bandát alapított, később fogadott el műtárgyat kölcsön visszafizetéseként, majd pedig megalapította saját kereskedelmi galériáját, az acb Galériát.
A mai adásból kiderül, hogyan ívelt fel Pados kereskedői karrierje, s miképpen vált klasszikus seftesből elismert galériássá. A műkereskedelmen kívül lesz szó arról is, hogy
- mennyire igaz, hogy Pados privilegizált helyzetbe született volna a Kádár-rendszer kontextusában,
- miért volt neki kevés a klasszikus kereskedő lét,
- mit tekint élete talán legnehezebb részének,
de a műsorban Pados beszél üzleti kapcsolatrendszeréről, a Bátor Táborról, a kortárs művészetbe öntött MNB-s pénzekről, és a Prizma-szoborhoz való viszonyáról is, mely alkotás csak Black Lives Matter szobor néven híresült el, azt követően, hogy a IX. kerületi önkormányzat a Ferenc téren közszemlére tette, de arról már nem gondoskodott, hogy a műalkotás ép is maradjon.
A műsor már meghallgatható a nagyobb podast platformokon, köztük a Spotify-on, az Apple Podcasten, a Google Podcasten és itt, a cikkbe illesztett lejátszóban is:
Óriási blama a Magyar Postánál: rengeteg magyar adatai szivárogtak ki, bárki szemezgethetett belőlük
Március 28-tól minden magyarországi webshop köteles lesz felajánlani ügyfeleinek a Magyar Postával történő kiszállítás lehetőségét.
Újabb olcsó ruhákkal támadó online bolt törhet be Magyarországra: mit lép erre a Vinted, Shein, H&M?
A ThredUp nevű online áruház az európai tevékenységét amerikai üzleti modelljével összehangolva, a bizományosi bevétel növelésére összpontosít a következő években
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Női kézilabda és gyönyörű katalán tájak - sport a tévében
- Ilyen nagytakarítást sem látni minden nap – videó
- Vitézy Dávid bejelentette, hogy elindul főpolgármester-jelöltként a választáson
- Megdöbbentő képeket osztott meg a NAV
- Kis híján megölte magát egy utas egy repülőgépen
- Ez a videó lehet a "kármentés" Katalin hercegné balul elsült fotója után