Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Éjszakánként háromszázalékos turisztikai illetéket bevezető törvényt szavazott meg csütörtökön a norvég parlament.
Az új illetéket a sűrűn látogatott térségekben az önkormányzatok vethetik ki szállodákban vagy az olyan platformokon keresztül bérelt magánszállások esetében, mint az Airbnb. A bevételeket kizárólag turisztikai célú közlétesítmények finanszírozására fordíthatják.
Azoknak az önkormányzatoknak, amelyek az illeték bevezetéséről döntenek, igazolniuk kell, hogy hiányos infrastruktúrával rendelkeznek, amely korlátozott számú turista kiszolgálására képes. Döntésüket a kormánynak is jóvá kell hagynia.
A helyhatóságok illetéket vethetnek ki olyan turistahajókra is, melyek norvég kikötőkbe futnak be. Hivatalos adatok szerint Norvégia tavaly 38,6 millió vendégéjszakával új rekordot ért el.
Ez azonban túlzsúfoltsághoz vezetett egyes népszerű turisztikai helyeken. A szállásszolgáltatók ellenezték az illeték bevezetését, mert attól tartanak, hogy az hatással lehet az ágazat forgalmára.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








