A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
„A MÁV a mai formájában nem tud tovább működni. Ha a kormány elfogadja a javaslatot, akkor várhatóan ősztől egy holding formájában működik tovább a cég, amelynek egy szolgáltatási és egy pályaüzemeltetési része lesz” – mondta Kikina Artúr, január 15-én kinevezett pályaműködtetési és beruházási vezérigazgató-helyettes egy szakmai konferencián szerdán a Telex közlése szerint. Az új vezető részleteket nem közölt, annyit azonban elárult, hogy a tervezés és az egyeztetés már javában zajlik.
A lap megkeresésére a MÁV azt közölte, hogy a holdinggá alakítás igazából a MÁV-Volánbusz „cégcsoport integrációjának kiteljesítését jelenti”. A sajtóosztály további részleteket nem közölt. A MÁV Zrt. a jelenlegi struktúra szerint több részegységből áll. A két legjelentősebb rész infrastruktúra üzemeltetésért felelő (pályalétesítmény, híd-és alépítmény, távközlés, erősáram, biztosítóberendezés, forgalom, pályavasúti kontrolling) és a pályavasúti szolgáltatásokért felelő (pályavasút szolgáltatások és értékesítés) egység.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








