A jövő hét elején még párás, ködös idő várható, szenteste napján viszont kiterjedt csapadékzóna érkezik az ország felé, van, ahol havas esőre, havazásra is számítani...
Nem csak gazdag kuturális hagyományiért, történelmi emlékhelyeikért keresik fel az utazók a magyar fővárost, de egyre komolyabb gasztrinómiai úti cél lett az Európai Statisztikai Hivatal adatai szerint.
Nem meglepő, Párizs a legnépszerűbb Unión belüli úti cél a főként kulturális élményekre és az európai történelemre vágyó utazók körében. Az Eiffel-torony és a Notre Dame két tipikus példája a francia főváros kulturális és történelmi ékességeinek. Prága és Barcelona szintén előkelő helyen szerepel a listán, és jó hír nekünk, hogy Budapestet is látjuk, méghozzá a 9. helyen.
Jól példázza ezt, hogy Magyarország jól áll kulturális látnivaló és történelmi emlékhely tekintetében, mely kifejezetten vonzó a külföldi turisták szemében.
Hiába hittük, hogy a pandémia megváltoztatja majd az utazási szokásainkat, végre elfelejthetjük a turistákban fuldokló európai nagyvárosokat, nem így lett. Az átmeneti lecsendesedés után úgy lőtt ki az utazási vágy, mint nagyjából soha azelőtt: az utazni vágyók éhes oroszlánként vetették rá magukat a repülőjegyekre és elindultak Párizs, Barcelona Róma és persze Budapest irányába is.
Az overtourism ugyanakkor kétélű, hiszen egyrészt sok gazdaságnak óriási szüksége van az utazók által generált pluszbevételekre, ugyanakkor kárt is tesznek nem csak a lakásárakat verik fel (Airbnb), de lepusztítják az infrastruktúrát és a helyiek életét is sok esetben ellehetetlenítik.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Éttermekben is jók vagyunk
A Statista egy másik toplistájára is felkerült a magyar főváros, méghozzá a Top10 európai gasztronómiai úti cél 7. helyére.
Barcelona lett tehát az EU gasztronómiai szempontból legkedveltebb turisztikai célpontja - legalábbis a katalán város kapta a legtöbb elismerést a Bookingon. Prága és Lisszabon szintén előkelő helyen áll ebben a kulináris versenyben. A világ legnépszerűbb turisztikai célpontjaként Európa nemcsak gazdag történelmével, változatos kultúráival és gyönyörű természetével, hanem kulináris varázsával is vonzza a globális turistákat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.










