Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Csütörtökön enyhén felhős időre számíthatunk, de csapadék nem lesz. Szintén marad a kellemes őszvégi idő: a hőmérséklet 19-20 fok körül alakul.
Éjszakára általában kiderül az ég, majd hajnalra több helyen párássá válik a levegő, és elsősorban a Nyugat-Dunántúlon, illetve az Északi-középhegység nyugati részén köd, illetve rétegfelhőzet is képződhet.
Csütörtökön reggel, délelőtt a látási viszonyok javulnak, a felhőzet gomolyosodik, és általában napos idő várható kevés gomolyfelhővel. Csapadék nem valószínű. Az északkeleti, északi, holnap a délire forduló szél néhol megélénkül. A legalacsonyabb éjszakai hőmérséklet többnyire 3 és 10 fok között valószínű, de az északi völgyekben fagypont köré is lehűlhet a levegő. A legmagasabb nappali hőmérséklet csütörtökön az ország döntő részén 19, 20 fok körül alakul.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








