A töltőállomás meghibásodása miatt tankolt vizet több autós is az egyik Shell benzinkúton - derült ki a társaság vizsgálatából.
2022 júliusában a kereskedelmi szálláshelyeken 1,3 millió vendég 3,8 millió vendégéjszakát töltött el, a vendégek száma 17, a vendégéjszakáké 15%-kal emelkedett az előző év azonos időszakához képest.
2022. júliusban az előző év azonos hónapjához képest belföldi vendégek száma 8,9%-kal, a vendégéjszakáké 10%-kal csökkent. A vendégszám 827 ezer, az eltöltött vendégéjszakáké 2,4 millió volt. Az éjszakák 58%-át szállodákban töltötték, számuk az egy évvel korábbihoz viszonyítva 8,9%-kal csökkent. A panziókban és a közösségi szálláshelyeken a forgalom 19, illetve 3,1%-kal mérséklődött a tavaly júliusihoz képest. A legnépszerűbb turisztikai régiók a Balaton és a Budapest–Közép-Duna-vidék voltak, ahol a belföldivendég-éjszakák 38, illetve 12%-át regisztrálták.
A külföldi vendégek és vendégéjszakák száma egyaránt több mint kétszeresére emelkedett. A szálláshelyekre érkezett 493 ezer vendég összesen 1,4 millió vendégéjszakát töltött el. A vendégéjszakák 63%-át szállodákban töltötték, ahol több mint kétszeres bővülés történt 2021 júliusához mérten. A legnépszerűbb turisztikai régió a Budapest–Közép-Duna-vidék volt, ahol a külföldivendég-éjszakák 47%-át regisztrálták.


Az összes bruttó árbevétel folyó áron 26%-kal 61 milliárd forintra növekedett. Széchenyi Pihenőkártyával a kereskedelmi szálláshelyeken 35%-kal kevesebbet, 6 milliárd forintot fizettek a kártyatulajdonosok.
2022. júliusban 2906 kereskedelmi szálláshely, köztük 946 szálloda és 1201 panzió volt nyitva a hónap egy részében vagy egészében.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az összes vendégéjszaka 63%-át belföldi vendégek töltötték el.
2022. január-júliusban az előző év azonos időszakához képest a kereskedelmi szálláshelyeken 106%-kal több, összesen 14,6 millió vendégéjszakát regisztráltak. A belföldi vendégek 55%-kal, a külföldiek közel háromszorosával több (8,6 és 6,0 millió) vendégéjszakát töltöttek el a kereskedelmi szálláshelyeken, bruttó árbevételük 140%-kal nőtt, és 239 milliárd forintot tett ki.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








