Zelenszkij ukrán elnök telefonon egyeztetett Trump különmegbízottjával és vejével az ukrajnai békefolyamatról
A pandémia alatti bevételkiesés és a gyenge forint miatt többet már most is többet kell fizetnünk a repülőjegyekért, mint a három évvel ezelőtt, azonban nagyon úgy tűnik, az üzemanyag-hiány végleg betehet az olcsó repülésnek – írja a Világgazdaság.
Az emelkedő olaj- és üzemanyagárak miatt a közlekedés minden formája drágul, így a repülés is. Willie Walsh, a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) főigazgatója arra figyelmeztetett, hogy valószínű, már idén nyár végén is többet kell fizetni a légi közlekedést választóknak.
Az utasok dolgát tovább nehezíti a reptereken tapasztalható általános káosz, ugyanis aszektorban globális probléma a munkaerőhiány a járvány után. Walsh egyébként ezt még az üzemanyag-hiánynál is komolyabb gondnak tartja jelenleg. Szerinte a háború a lehető legrosszabbkor jött a szektornak, ugyanis éppen talpra állt volna a légi közlekedés a Covid-válságból, mikor kitört az orosz-ukrán konfliktus, ezzel pedig az egekbe szállt az üzemanyagok ára.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








