Érdemes előre tervezni azoknak, akik digitális jegyet használnak vagy vásárlást terveznek a BudapestGO-n keresztül.
A mai nap Budapestre érkezik Jair Bolsonaro, Brazília elnöke. A látogatás miatt időszakos forgalomkorlátozásokra lehet számítani városszerte, ami a BKK járatait is érinteni fogja.
Jair Bolsonaro brazil államfő most először látogat Budapestre, hogy Áder János köztársasági elnökkel és Orbán Viktor miniszterelnökkel tárgyaljon. Az elnök ma reggel érkezett a fővárosba, első útja pedig a Hősök terére vezet, ahol koszorúzni fog, majd Áder Jánossal találkozik a Sándor-palotában. Ezután fog átmenni a budai Várba, ahol a Karmelita kolostorban Orbán Viktor fogadja őt.
A hatóságok Jair Bolsonaro miatt több csomópontot és forgalmas útvonalat időszakosan lezárhatnak, így érdemes hosszabb útidővel számolni nem csak az autósoknak, hanem a BKK járatait igénybe vevőknek is. A BKK közleménye szerint érdemes inkább a metro vonalakat igénybe venni a mai nap folyamán.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








