A fuvarozók tiltakozásának fő oka, hogy míg a gyorsforgalmi utakon csak 4,3 százalékkal, az infláció mértékével emelkednek az útdíjak
Az eddigi telefonos járatigénylés mellett már online is igénybe vehető a Telebusz szolgáltatás: pár kattintással jelezhető az utazási igény a Telebusz járatokra.
A Telebuszok olyan járatok, amelyek előzetes utazási igény bejelentése esetén közlekednek, tehát csak abban az esetben, amikor a járatra utazási igény jelentkezik. A BKK Telebusz szolgáltatásának egyik legfontosabb előnye, hogy utazási igény hiányában az autóbuszok nem terhelik feleslegesen a lakókörnyezetet.
A Telebuszok két célt szolgálnak: egyrészt az alaphálózat kiegészítésével, meghosszabbításával elérik a kisebb, külvárosi lakóközösségeket, másrészt a már meglévő vonalakon nem közlekednek fölöslegesen - utasok nélkül - az alacsony forgalmú időszakokban.
A BKK járatai közül jelenleg a 65-ös, a 157-es, a 219-es, a 269-es, a 297-es, a 298-as és a 937-es buszok közlekednek részben vagy egészben telebuszként. A szolgáltatást eddig telefonon vagy személyesen a járművezetőnél jelezve lehetett igénybe venni. A folyamat megkönnyítése érdekében mostantól egy új platformon, a telebusz.bkk.hu weboldalon is lehet utazási igénylést leadni. Az online járatigénylés előnyei:
- Egy gyors regisztrációt követően csupán pár kattintás az igénylés leadása - nincs szükség időigényes telefonhívásokra.
- A leggyakrabban igényelt útvonalak a "Kedvencek" menüpontba elmenthetők, így az igénylés még gyorsabbá válik.
- Változás esetén az igénylések ugyanilyen egyszerűen módosíthatók vagy le is mondhatók.
- A járatok indulásához figyelmeztető e-mail is beállítható.
Az új fejlesztés mellett természetesen a telefonos igénylési lehetőség is megmarad, a járatigénylés szabályai pedig nem változtak. A járatot az indulás előtt legalább 30 perccel lehet igényelni, lemondásuk pedig az indulás előtt 15 percig lehetséges. A fejlesztés az Európai Unió Interreg Central Europe programja által támogatott SMACKER kutatás-fejlesztési-innovációs projekt támogatásával valósult meg.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








