A szálló por miatt az ország több pontján veszélyessé vált a levegő minősége ezekben a városokban.
Az eddigi telefonos járatigénylés mellett már online is igénybe vehető a Telebusz szolgáltatás: pár kattintással jelezhető az utazási igény a Telebusz járatokra.
A Telebuszok olyan járatok, amelyek előzetes utazási igény bejelentése esetén közlekednek, tehát csak abban az esetben, amikor a járatra utazási igény jelentkezik. A BKK Telebusz szolgáltatásának egyik legfontosabb előnye, hogy utazási igény hiányában az autóbuszok nem terhelik feleslegesen a lakókörnyezetet.
A Telebuszok két célt szolgálnak: egyrészt az alaphálózat kiegészítésével, meghosszabbításával elérik a kisebb, külvárosi lakóközösségeket, másrészt a már meglévő vonalakon nem közlekednek fölöslegesen - utasok nélkül - az alacsony forgalmú időszakokban.
A BKK járatai közül jelenleg a 65-ös, a 157-es, a 219-es, a 269-es, a 297-es, a 298-as és a 937-es buszok közlekednek részben vagy egészben telebuszként. A szolgáltatást eddig telefonon vagy személyesen a járművezetőnél jelezve lehetett igénybe venni. A folyamat megkönnyítése érdekében mostantól egy új platformon, a telebusz.bkk.hu weboldalon is lehet utazási igénylést leadni. Az online járatigénylés előnyei:
- Egy gyors regisztrációt követően csupán pár kattintás az igénylés leadása - nincs szükség időigényes telefonhívásokra.
- A leggyakrabban igényelt útvonalak a "Kedvencek" menüpontba elmenthetők, így az igénylés még gyorsabbá válik.
- Változás esetén az igénylések ugyanilyen egyszerűen módosíthatók vagy le is mondhatók.
- A járatok indulásához figyelmeztető e-mail is beállítható.
Az új fejlesztés mellett természetesen a telefonos igénylési lehetőség is megmarad, a járatigénylés szabályai pedig nem változtak. A járatot az indulás előtt legalább 30 perccel lehet igényelni, lemondásuk pedig az indulás előtt 15 percig lehetséges. A fejlesztés az Európai Unió Interreg Central Europe programja által támogatott SMACKER kutatás-fejlesztési-innovációs projekt támogatásával valósult meg.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








