A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A statisztikákból egyértelműen látszik, hogy évről-évre drasztikusan és megállíthatatlanul emelkedik a kábítószert fogyasztó járművezetők száma a magyar utakon - írja az ORFK adatai alapján a vezess.hu
Az elmúlt hat évben 430 százalékkal növekedett "a rendőri eljárásban regisztrált, bódult állapotban járművet vezetők" száma. A bódult állapot kategóriába nemcsak a különféle klasszikus drogokat használókat sorolják a hatóságok, ide tartoznak a "kábító hatású gyógyszert" fogyasztók is - írja a lap.
Bár a kategória győztesei még mindig az ittas vezetők, azért érdemes megnézni, hogy míg a kábítószer/kábító gyógyszer hatása alatt személysérüléses baleseteknél hat éve 3017 vizsgálatból 48 mintavétel mutatott drogfogyasztást, addig tavaly 1993 tesztből 49 mintavétel.
Zacher Gábor toxikológus szerint csak a heroinisták nem vezetnek autót - mert ők megsem találják azt, ha szert használnak -, de "a grammonként 20-25 ezer forintért kokaint fogyasztó és közben drága kocsit vezető embertől a 2000-2500 forintos marihuánás cigit szívón át a 350-400 forintos biofüvet vásárló legalsó rétegig sokakra jellemző ez a fajta felelőtlenség" - idézi a lap.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








