Nem tilos, de bolond, aki így ül autóba télen: szervkárosodás, belső vérzés lehet a vége
Ha vastag téli kabátban vezetünk autót, súlyos sérüléseket kockáztatunk egy balesetben, de akár egy nagyobb fékezésnél is.
Ha vastag téli kabátban vezetünk autót, súlyos sérüléseket kockáztatunk egy balesetben, de akár egy nagyobb fékezésnél is.
A sofőrök nagy része téli gumival közlekedik többnyire már novembertől, és bevet minden olyan praktikát, amely a biztonságos közlekedést segíti.
Az encsi lehajtónál hajtott fel az M30-as autópályára kocsijával egy 70 éves férfi, majd több mint 10 kilométert közlekedett szemben a forgalommal.
Egy sofőrt még 2019-ben büntettek meg, mert telefon volt a kezében vezetés közben. A férfi végül egészen az Alkotmánybíróságig menetelt.
Bár a borászok szerették volna elérni, úgy tűnik, mégsem lazítanak a közlekedésitörvény ittas vezetésre vonatkozó szabályain.
A német autóklub szerint helytelen az EU-s tervezet, hiszen az idős sofőrök nem okoznak több balesetet, mint a fiatalabbak.
A B+ kategóriás jogosítvány különválasztása az eddigi egységes B kategóriától azt jelentené, hogy az európai polgároknak két jogosítványt kellene megszerezni.
Online kell adminisztrálniuk, és azt is meg kell adni, milyen útvonalon haladnak a tanítványokkal. Sokan a szakmaváltáson gondolkodnak.
A Corvinus a neves nemzetközi rangsorban, egyetlen magyar intézményként csaknem két évtizede szerepel, idén az összesített 94. helyen.
Tiltakoznak a vezetésoktatók az új szabályok ellen, amiknek értelmében pontosan vezetniük kell még azt is, hogy milyen útvonalon és mikor oktattak.
Augusztus 24. óta bonyolultabb a vezetésoktatás, ugyanis az oktatók új adminisztrációs kötelezettségeket kaptak a nyakukba.
A takarékos vezetés sokak által ismert, de a gyakorlatban kevésbé alkalmazott technika.
A mindennapokban annyiszor látni bizonytalankodást, erőszakoskodást és szabálytalanságot is hogy egyértelműnek tűnik, sokan nincsenek tisztában a sávváltás pontos szabályaival.
A zéró tolerancia fenntartása mellett foglalt állás a Belügyminisztérium, mivel azzal közúti balesetek előzhetők meg.
Nagyon súlyos tragédia rázta meg két hete a magyar társadalmat, és már a nagypolitikában is felvetődött, hogy változtatni kellene.
Bár nem tilos papucsban, vagy mezítláb vezetni, de egyáltalán nem ajánlott: sőt, ha balesetet okozunk, akkor akár még elő is vehetnek minket miatta.
Minden második közlekedő naponta többször találkozik szabályszegéssel az utakon, derült ki egy friss felmérésből.
Országos ellenőrzést tart a rendőrség az utakon június 14. és 20. között.
Akár már két éven belül elkészülhet az alváshiány kimutatására alkalmas törvényszéki vizsgálat.
Az emberi idegrendszert nem vezetésre találták ki, folyamatosan energiát, figyelmet igényel - mutat rá Zerkowitz Dávid közlekedéspszichológus.