Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Egy nemzetközi utazási véleményoldal összeállította a legnépszerűbb feltörekvő úticélok listáját Európában. A magyarok körében évek óta a horvát tengerpart a legnépszerűbb, pedig érdemes vállalkozni egy kis felfedező útra. Mutatjuk, hová érdemes utazni.
A külföldi úticélok közül az előrejelzések szerint idén Horvátország lesz a legnépszerűbb a magyarok körében, az olasz és a görög tengerpartok mellett. Pedig bőven vannak lehetőségek, és az egyelőre kevésbé felkapott helyeken nemcsak kisebb a tömeg, de jobb áron lehet szállást találni. A világ egyik vezető utazási véleményoldala, a Tripadvisor idén is kiosztotta az Európa legnépszerűbb feltörekvő úti céljainak járó díjat.
Az első helyezett a portugáliai Porto, ami a magyarok körében is népszerűbb lett, amióta közvetlen fapados járat közlekedik Budapestről. A csúcsszezonra már erősen vadászni kell a jó ajánlatokat, de szeptember első heteiben 15 ezer forintért is találni jegyet. A hazai turisták által kedvelt Görögország és az Egyesült Királyság városai is szerepelnek a listán, amiről érdemes válogatni annak, aki még nem döntötte el, hová utazik idén. Íme, itt van a 10 legnépszerűbb feltörekvő úticél:
10. Köln, Németország

9. Valencia, Spanyolország

8. Krakkó, Lengyelország

7. Oia, Görögország

6. Funchal, Portugália

5. Granada, Spanyolország

4. Liverpool, Egyesült Királyság

3. Brighton, Egyesült Királyság

2. Moszkva, Oroszország

1. Porto, Portugália

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








