Az európai időjárási mintázat jelentős átalakulás előtt áll, ami a Kárpát-medencében is éreztetheti hatását a következő napokban.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most csütörtökön (2016.03.10).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Csütörtökön délkelet felől megvastagszik a felhőzet, napsütésre inkább csak délelőtt az északnyugati országrészben számíthatunk, illetve délután északkeleten vékonyodhat el kissé a felhőzet. Kezdetben délen, délkeleten, majd délutántól délkeleti irányból már többfelé - főként az ország középső tájain és hazánk déli felén - kialakulhat eső, zápor. Feltámad az északi, északkeleti szél, az Alpokalján és északkeleten erős lökések is lehetnek. Reggelre északnyugaton pára, köd képződhet. A legalacsonyabb hőmérséklet -1 és +6 fok között alakul, délután 9-15 fok várható.
Pénteken az erősen felhős időben az északkeleti országrész kivételével több helyen kialakulhat kisebb eső, zápor. A Dunántúl nyugati felén viharossá fokozódhat az északi, északnyugati szél. Hajnalban 3 és 7, délután 7-14 fokot mérhetünk majd.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Csütörtökön délkelet felől csapadék érkezik, emiatt többfelé találkozhatunk csúszós útszakaszokkal. Az északi-északkeleti szelet élénk, olykor erős lökések kísérhetik, ez jelentősen csökkentheti a járművek menetstabilitását. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Csütörtökön fronthatásra nem kell számítani, ám a stresszes panaszokkal küzdők tapasztalhatják a tüneteik fokozódását, elsősorban a szélre érzékenyek körében. Már a reggeli óráktól ajánlott citromfű teát fogyasztani, gyermekének pedig készítsen almahéjból teát. Továbbra is ajánlott a réteges öltözet, ugyanis reggel hűvös lesz, nagy lesz a megfázásveszély!
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Hójelentés
A következő napokban az enyhe, kora tavaszi időben havazás sehol sem várható, a csütörtöktől előforduló csapadék mindenhol folyékony halmazállapotú lesz.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








