Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
A hőségriadó elől rengetegen menekültek a tavak, folyóvizek partjára, de az összes pihenőhely közül a Balaton a legnépszerűbb ilyenkor. Ez viszont hatalmas dugókhoz vezet, nemcsak az M7-es autópálya, hanem gyakran a párhuzamos 7-es út is nehezen járható. A Pénzcentrum mutatja, hogyan kerüld ki a forgalamat, amikor vasárnap délután hazamész.
A "titkos" útvonal:
Balatonfőkajár > Füle > Jenő > Nádasdladány > Sárkeszi > Sárszentmihály > Székesfehérvár > 811-es út > Lovasberény > Vértesacsa > Alcsútdoboz > Etyek > Budaörs > Budapest
A "titkos" út kiindulási pontja a Balaton legkeletibb pontja, vagyis Balatonakarattya, de annak sem kell megijednie, aki az északi, vagy a déli part távolabbi pontjáról indul haza. Az északi partról némileg könnyebb a dolgunk, a 71-es úton végighaladva Nádasdladánynál csatlakozhatunk be. A déli parton pihenőknek pedig érdemes még vasárnap reggel elautózni egy az indulási ponthoz közelebbi strandra (Például: Balatonaliga, Balatonakrattya, Balatonkenese), és onnan elindulni, amikor jól esik (ez a megoldás természetesen az északi parton pihenőknek is jó lehet).
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








