Egy felmérés szerint tudjuk, hova akarunk utazni, a bőröndbe valók beszerzését viszont utolsó pillanatra halasztjuk, így kapkodva, és gyakran drágábban, a nyaralás helyszínén vásárolunk. Mi magyarok biztos, hogy digitális fényképezőgép és telefontöltő nélkül egy lépést sem teszünk.
Belföldön üdülünk, de sokat költünk
Az Árukereső.hu 2 500 fő bevonásával készült online kutatásának eredményeiből kitűnik, hogy az utazást tervezők nagyobb része (55%) belföldi utazást tervez idén. Ugyanakkor a válaszadók közel 40 százaléka a népszerű külföldi nyaralóhelyek valamelyikét választja: a következő hónapokban leginkább Horvátország, Görögország vagy Olaszország felé vesszük az irányt. A kutatás eredményei rávilágítanak, hogy az utazást tervezők több mint fele a nyaralás árához viszonyítva jelentős összeget, azaz 10.000-50.000 Ft-ot szánt általában az üdüléssel kapcsolatos termékek beszerzésére. A nyaralásokra ugyan átlagosan kevesebb, mint 100.000 forintot szánunk, de ennek az összegnek további mintegy harmadát költöttük el az utazáshoz szükséges termékek beszerzésére a tavalyi évben. A vásárlási trendek egyértelműen azt mutatják, hogy 2011-ben még ennél is többet fogunk ilyen árucikkekre költeni.

Nem tervezzük előre a bőröndbe valót
A felmérés adatai szerint a magyarok nagy része előrelátó, ha az utazás helyszínéről van szó: hónapokkal előbb tudjuk, hogy hová utazunk, a csomagolást és a szükséges felszerelések beszerzését mégis az utolsó pillanatra halasztjuk. Látható, hogy bár az utazás kiválasztásánál nagyon figyelünk az árra, a hozzá kapcsolódó vásárlásnál már kevésbé vagyunk körültekintőek. A magyar internetezők 68 százaléka gyakran a nyaralás helyszínén, drágábban szerzi be az olyan nyaralási kellékeket - mint pl. fürdőruhát, vagy napolajat - pedig az előrelátóbbak az év közbeni akciókat figyelembe véve jelentős összeget spórolhatnának.
A fényképezőgép nem marad otthon
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A kutatásból kitűnik, hogy minden magyar számára fontos, hogy csomagjuk ne csak alapvető ruhaneműket, hanem a nyaralás során használatos szórakoztató eszközöket is tartalmazza. Az utazók 86 százaléka visz magával digitális fényképezőgépet, 84 százalékuk telefontöltőt, egyharmaduk pedig MP3-lejátszót.A digitális fényképezőgép iránti kereslet például az év eleji adatokhoz képest májusra közel 23%-kal növekszik, de a videokamerák iránt is fokozódik az érdeklődés ebben az időszakban.
A kutatás eredményei szerint a magyarok közül arányaiban a legtöbben kedvenc ruháik és fürdőruhájuk mellett digitális fényképezőgépüket (61% semmiképpen sem hagyná otthon) és telefontöltőjüket (43% nem indulna el nélküle) pakolják be biztosan a bőröndbe, ezek nélkül semmiképpen nem indulnak útnak. A rangsor alapján úgy tűnik, a hazai utazóknak kevésbé hiányozna a térkép és napszemüveg, mint a fényképező vagy telefontöltő.

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


