A kedvezőtlen újautó eladási statisztikák egyre feltűnőbb reklámok elkészítésére és minél figyelemfelkeltőbb propagandák alkalmazására sarkallják a gyártókat. Az Alfa Romeo ennek fényében egy bevásárlókocsiba állított modellel reklámozza az új MiTo-t azzal a szlogennel, hogy "Neked is lehet egy saját Alfa Romeód!".
A vevőcsalogató propaganda üzenete az, hogy az új Alfa Romeo MiTo egy megfizethető jármű, a megvásárlása belefér a családi költségvetésbe. A szokatlan összeállítás a legnagyobb belga bevásárlóközpontban látható, ahol a járókelők felé azt szeretnék közvetíteni, hogy megengedhetnek maguknak egy új Alfát.
Az ötlet szerint a napi fogyasztási cikkek mellett nem jelent megfizethetetlen terhet egy új autó, bár a kép tanúsága szerint nem mindenki értelmezte helyesen a látottakat. A képen látható ősz hajú úriembert az autó helyett jobban érdekli, hogy mi van a kosárban.

Szakértők szerint az Alfa Romeo MiTo-t valószínűleg nem ez a kampány, hanem a jármű kiemelkedő teljesítménye fogja eladni. A vásárlás ösztönzése azonban még az olasz gyártónak is fontos ezekben a nehéz időkben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


