Tíz híres magyarról elnevezett utcát vizsgálva egyértelműen kitűnik a Kossuth Lajosról elnevezett közterületek fölénye, a turini remete Rákóczit és Széchenyit előzi meg a forgalomnagyság szerinti képzeletbeli dobogón.
Az Outdoor Mapping a Szonda Ipsos közterületi kutatásainak egyik digitális pillére, amely utak, útszakaszok forgalmi és Reach adatait teszi elemezhetővé.
Magyarország 44 legnagyobb városának híres magyarokról elnevezett utcái, útjai, terei és egyéb közterületei közül a Kossuth Lajosról elnevezetteken fordul meg egy hónap alatt a legtöbb ember, számszerűen 580.000. A középmezőnyben található két királyunk, a lista végén pedig a hét vezér valamelyik tagjáról elnevezett utcák, terek szerepelnek.
A közterületek látogatásának gyakorisága szerint a sorrend megváltozik, hiszen itt már a Rákóczi Ferenc nevét viselő utcák, terek vannak a lista elején. A róla elnevezett közterületeken átlagosan havonta több mint 130-szor fordulnak meg az emberek, így bár nem ezek a legforgalmasabb utak, a legjobb elérési gyakoriságot mégis itt lehet elérni.
A kutatás alapja a Magyarország 44 legnagyobb városának 15-70 éves lakosságát reprezentáló 19.200 fős minta, amely a Szonda Ipsos közterületi közönségkutatásainak egyik pillére, kiszolgálva mind a Special Plus közterületi kampánytervező rendszert, mind az Outdoor Mapping-et, amely az ország 44 városának bármely utcájára, 12 mutatóval alátámasztott közönségelemzést képes adni. Legelterjedtebb felhasználási területe, a statikus hirdetési felületek (építési hálók) észlelésére vonatkozó adatok szolgáltatása, amelyet ma már a piac szinte minden szereplője használ.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


