Szép hónapot tudhatnak maguk mögött a magyarországi autósok, az üzemanyagok ára ugyanis az elmúlt hetekben meredeken zuhant, az idilli képről azonban a dízeleseknek minden bizonnyal más a véleményük. Euró alapon látható igazán, hogy hazánk a gázolaj-szegmensben drágulásban az elsők között található, az autósokat csak a forint euróval szembeni kis visszaerősödése kímélte meg a kellemetlen hatástól. Összességében azonban elmondható, hogy hazánk is csatlakozott azon országok köréhez, melyekben a dízel többe kerül, mint a benzin. Lássuk, mit hoztak a mögöttünk álló hetek!
Az elmúlt hónap forintban kifejezett áralakulását bemutató grafikonon jól látható, hogy a dízel az áremelkedésben ugyan lépést tudott tartani a benzinnel, a zuhanás azonban már nem megy olyan gyorsan a gázolajnak, a két görbe így metszi egymást, azaz mára az Európai Bizottság adatait alapul véve átlagosan többet kell fizetni Magyarországon egy liter dízelért, mint ugyanennyi benzinért.

Európai Uniós összevetésben hazánk a benzines mezőnyben továbbra is az olcsóbb országok közé tartozik, míg a dízel-szegmensben a középmezőnyhöz tartozunk. A lista két végén változatlanul Hollandia és Észtország áll, az észtek azonban immár gázolajban is a legolcsóbbak.

Az elmúlt hónap során bekövetkezett változásokat euró alapon a következő grafikonok szemléltetik, ezekből is látható, hogy Magyarország egyik szegmensben sem járt élen az árcsökkenést tekintve, a forint minimális visszaerősödése azonban kedvezően hatott a hazai autósokra.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








