A három éve tartó stagnálás után 2025-ben lassú kilábalás kezdődhet a német gazdaságban, az érdemi fellendülés azonban csak később jöhet.
A norvég No Isolation cég innovatív megoldást kínál a krónikus betegséggel küzdő vagy mentális problémákkal élő fiatalok számára, akik nem tudnak rendszeresen iskolába járni. Az AV1 nevű robot lehetővé teszi, hogy a diákok virtuálisan jelen legyenek az osztályteremben, fenntartva a kapcsolatot társaikkal és tanáraikkal - írta a CNN.
Az AV1 egy emberi fej és törzs egyszerűsített változatára hasonlít, 360 fokban forgatható, kamerával, mikrofonnal és hangszóróval felszerelt készülék. A diákok egy alkalmazáson keresztül irányíthatják, amely lehetővé teszi számukra, hogy körbenézzenek az osztályteremben, kommunikáljanak, sőt még a kezüket is "felemeljék".
Florence Salisbury, a No Isolation marketingigazgatója szerint jelenleg 17 országban mintegy 3000 aktív AV1 egység működik, főként az Egyesült Királyságban és Németországban. Az Egyesült Királyságban az iskolák bérelhetik vagy megvásárolhatják a robotokat. "Egy hosszabb távollét során, amikor az osztálytársak esetleg hosszabb ideig nem látják a barátjukat, ez a kapcsolat az iskolával valóban mentőövvé válik az adott diák számára, különösen azok számára, akiknek valamilyen egészségügyi problémájuk van" - mondta Salisbury.
A brit Chartwell Cancer Trust 25 AV1 robotot biztosít súlyos betegségben szenvedő gyermekek számára. Michael Douglas alapító kurátor szerint a robotok lehetővé teszik a gyermekek számára, hogy az intenzív ellátás alatt is részt vegyenek az oktatásban. Bár az AV1 használata kihívásokkal járhat, például adminisztratív nehézségekkel vagy technikai problémákkal, egy nemrégiben publikált kutatás szerint az ilyen avatártechnológiák "nagy potenciált hordoznak magukban a gyermekek szociális és oktatási kapcsolattartása szempontjából".
Az AV1-et robusztus adatvédelmi funkciókkal tervezték, és a No Isolation nemrég bevezette az AV1 Academy-t, egy olyan képzési anyagokból álló könyvtárat, amely a robotok használhatóságának javítását célozza. Az AV1-et magas adatvédelmi funkciókkal tervezték.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








