Januártól három mobilszolgáltatónál elérhető lesz a kiskorú felhasználókra tekintettel nyújtott biztonságos mobilinternet.
2023 végéig mindenkinél alapértelmezett lehet az üzenetek végpontjai közötti titkosítás a Facebook Messenger alkalmazásban - 2019 óta dolgozik a cég az új titkosítás bevezetésén - írja a z Index.
A Meta mérnökökből, kriptográfusokból, tervezőkből és politikai szakértőkből álló fejlesztői csapatának célja, hogy fokozzák a biztonságot és az emberek bizalmát a platformok iránt azzal, hogy személyes üzeneteik privátak maradnak.
"A mai naptól kezdve több millió ember Messengeren folytatott csevegését erősebb titkosítási szabványokra frissítjük a folyamatban lévő végponttól végpontig tartó titkosítási (E2EE) tesztelés részeként" – közölte a Meta.
A terv, hogy az év végéig elindítsa a vállalat az alapértelmezett E2EE-t az egyszemélyes baráti és „családi csevegésekhez” a Messengeren.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








