Kiváló a hazai természetes fürdővizek minősége – derül ki az NNGYK friss jelentéséből.

Gazdát cserélt a hazai internet egyik legrégebbi szereplője, a depo.hu. A felvásárló Eazy Digital ügynökségnek komoly tervei vannak az online piactérrel.
Bár még alig indult el az év, máris egy jelentős akvizíció zajlott le a hazai e-commerce piacon. A vásárlás keretében az ország legkorábban indult árösszehasonlító oldala, a depo.hu cserélt gazdát. A vevő egy hazai tulajdonú digitális marketingügynökség, az Eazy Digital. Noha a vételárat az érintettek nem hozták nyilvánosságra, az oldal múltja és ismertsége így is érzékelteti az üzlet jelentőségét
A depo.hu kapcsán egyáltalán nem túlzás történelmi távlatokat emlegetni. A Reachmedia Kft. elődje által alapított weboldal ugyanis 1998-ban az első informatikai portál, a terminal.hu mellékleteként jött létre, akkor még ÁrAdat néven. Ebben az időszakban hazánkban a lakossági internethasználat még gyerekcipőben járt és az összes előfizetés száma nem haladta meg a 140 ezret. Az akkori hirdetők jó ideig faxon küldték el aktuális árlistáikat a szerkesztőségbe, a 2000-es évek elején még nem léteztek webáruházak. A nehézségek ellenére az akkor még nemzetközi szinten is szinte ismeretlen koncepció sikeresnek bizonyult. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a depo.hu a maga 22 éves történetével a legnagyobb múltra visszatekintő hazai weboldalak között szerepel.
Aki valaha is foglakozott számítástechnikával, az biztosan ismeri a depo.hu nevét. IT szakemberek százai kezdték meg úgy a munkájukat, hogy innen rendelték első alkatrészeiket
– mesélt a kezdetekről Nagy Attila, a depo.hu egyik volt tulajdonosa. A depo.hu hosszú időn keresztül megtartotta piacvezető pozícióját annak ellenére, hogy a kétezres évek második évtizedére egyre több konkurens tűnt fel a színen és a közösségi médián keresztül is mind többen értékesítettek. Bár a piaci vetélytársak mögött mára a legnagyobb nemzetközi csoportok tőkéje áll, a mindvégig magyar többségi tulajdonban lévő online piactér ma is a legjelentősebbek között szerepel. Ám elérkezett a megújulás, a friss szemlélet ideje.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A depo.hu kapcsán már az idei évre teljes körű megújulást ígérnek, hiszen hosszútávú céljaik vannak a vásárlással. A depo.hu ma olyan webáruházakkal működik együtt, mint a Notino, a Bluechip, a Tripont fotó, a Mediamarkt vagy az Extreme Digital. Az oldal integrálva van a Shoprenterbe és az UNAS-ba, így a webáruházak többsége pár kattintással, szinte azonnal megjelenhet.

Figyelmeztetést adott ki a NASA: gigászi aszteroida halad el a Föld mellett holnap, irtó közel lesz!
Az égitestet 2008-ban fedezte fel az arizonai Catalina Sky Survey.

Kiakadtak a felhasználók, ismét leállást jelentettek: ez a közösségi média platform órákig megbénult
Az X közösségi platform (korábban Twitter) szombat reggel átmeneti leállást szenvedett az Egyesült Államokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


