Lakiteleken idén majdnem véget ért Cseh Rózsa hagyományos adventi díszkivilágítása.
Szeptember elsejétől szabálysértésnek számítanak a segélyhívó számokra érkező hamis bejelentések. A rendőrség ötezertől százötvenezer forintig terjedő bírságot szabhat ki - közölte a belügyminiszter Tatabányán, a Komárom-Esztergom Megyei Rendőr-főkapitányságon tartott sajtótájékoztatóján csütörtökön.
Pintér Sándor elmondta, az egységes segélyhívó rendszer jelenleg négy megyében működik kísérleti üzemmódban, és a 2012 decembere óta vezetett statisztikák szerint a hívások több mint 60 százaléka obszcén, rosszindulatú kapcsolatfelvétel, nem segélyhívás.
A belügyminiszter hozzátette: nyolcszáz munkatársat vettek fel a központok kezelésére, képzésük jelenleg is folyik. Felkészítésükhöz felhasználják a Komárom-Esztergom, Heves, Borsod-Abaúj-Zemplén és Vas megyében szerzett tapasztalatokat, illetve a gyakorlati alkalmazás során felmerült igényeket beépítik a rendszer végleges változatába.
Pintér Sándor elmondta: a rendszer várhatóan jövő évben már "szolgálatba áll", és egyetlen hívás elég lesz ahhoz, hogy a rendőrök, a katasztrófavédelem és a mentők megfelelő egységei induljak el egy-egy eseményhez.
A belügyminiszter újságírói kérdésre közölte: obszcén felhívásokra nem reagálnak, de egy bombabejelentés kapcsán a rendőrség elvégzi a feladatát.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
"De egy bombával való hamis fenyegetés könnyen bűncselekmény lehet, és az elkövető számíthat rá, hogy bekopognak hozzá a rendőrök" - fogalmazott.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








