Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Óriási a verseny a két legnagyobb kereskedelmi csatorna között, korábban hosszú éveken keresztül rendre az RTL nyerte összességében a nézettségi bajnokságot, az utóbbi időben azonban úgy tűnik, hogy a TV2 az a csatorna, amit többen néznek a magyarok közül.
Az RTL gőzerővel dolgozik rajta, hogy visszaszerezze az elsőbbséget, és ezért már nem először módosítja a hétvégi műsorainak a kezdési időpontját. Múlt héten is korábban kezdődött a Sztárbox az előzetesen kiírtnál, és a csatorna a hét közepén ismét úgy döntött, hogy a konkurens csatornához igazítja a műsorkezdést, és még a műsor adásidejét is meghosszabbította.
Most azonban a Sorozatwiki szúrta ki, hogy november 5-én vasárnap az RTL Híradó után egy Fókusz különkiadás fog következni a Sztárbox helyett, ezzel fog indulni a főműsoridő. Ez a különkiadás azonban kizárólag a Sztárbox érdekességeivel fog foglalkozni, így a nézők valójában csak némi extra tartalmat nézhetnek, mielőtt sor kerülne a 2. negyeddöntő összecsapásaira.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








