Hidegpárna uralja hazánk időjárását, a legtöbb helyen marad a szürke idő, de helyenként a rétegfelhőzetet áttörheti a napfény.
Twitteren osztotta meg az Időkép, hogy az eddigi esőt már felváltotta a havazás a Kékestetőn.
Az Országos Meteorológiai Szolgálat ma arról számolt be, hogy már megindult a hideg levegő beáramlása hazánkba, aminek következtében élesedik a légnyomás-különbség a Dunántúlon.
Ennek hatására nagy területen támad ma fel az északnyugati szél, így országszerte viharos, átlagosan 70-90 km/h-ás széllökésekre számíthatunk. Emiatt az OMSZ másodfokú figyelmeztetést adott ki.
A csapadékzóna ezzel párhuzamosan fokozatosan a keleti tájak fölé helyeződik, a hideg levegő beáramlásával pedig estétől már az északkeleti tájakon is kialakulhat havas eső, havazás, ami a Kékestetőn már el is kezdődött. Itt ugyanis az időkép felvétele alapján az esőt már felváltotta a havazás.
🌨 Havazás váltotta fel az esőt Kékestetőn, elkezdett fehéredni a hegycsúcs👉https://t.co/9jYTnHdjSL pic.twitter.com/ciopylAbTk
— Időkép (@idokep) March 27, 2023
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








