A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Szomorú történet, ez lett Törőcsik Mari szeretett otthonának a sorsa: kiakadtak a velemi szomszédok
Több mint három évvel Törőcsik Mari halála után elkelt a színésznő velemi otthona. Hosszú ideig nem talált gazdára az ingatlan, de nemrégiben egy helyi lakos vásárolta meg. Az eladás azonban máris felkavarta a helyiek életét - számolt be a Blikk.
Törőcsik Mari 2021 áprilisában hunyt el, miután hosszasan küzdött betegségével. A Jászai Mari-díjas színésznő élete legszebb napjait töltötte velemi otthonában, amelyet még 2014-ben ajándékozott lányának, Teréznek. Teréz azonban nem gondozta az ingatlant, és édesanyja halála után sem költözött oda.
A körülbelül 140 négyzetméteres, régi parasztházból átalakított lakóépületet legutóbbi információk szerint 69 millió forintért árulták. A négyszobás, kétzuhanyzós fürdőszobával, két konyhával, külön kazánházzal és boltíves pincével rendelkező házat sokáig senki sem vásárolta meg. Most azonban kiderült, hogy egy velemi lakos vette meg az ingatlant, aki falusi turizmusból él és a közelben több kiadó szobája is van.
Az új tulajdonos rendbe hozta a tetőt, kimeszeltette a házat és gondozni kezdte a kertet. Egyelőre nem tudni, milyen sors vár Törőcsik Mari korábbi lakhelyére; lehetséges, hogy az ingatlanban is kiad majd szobákat. A népszerű színésznő emlékét már csak a falak őrzik: díjai, férje Maár Gyula festményei, a Körhinta bekeretezett cannes-i plakátja és személyes tárgyai új helyre kerültek.
Gyermeke Teréz és párja Zoltán szinte üresen adták el az otthont. Nemrég megtévesztő hirdetés került ki az ingatlan kapujára: kiadó szállásokat és telefonszámokat tüntettek fel rajta. Az arra járók könnyen azt hihették, hogy Törőcsik Mari egykori otthonából vendégház lett volna. Az új tulajdonos azonban csak a környékbeli kiadó szobáit hirdette így. A hirdetés mára már lekerült a bejáratról – tudta meg a Story magazin.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az események felbolygatták Velem életét; sokan kíváncsiak arra, mi lesz Törőcsik Mari egykori otthonának sorsa.
Címlapkép: MTVA Fotó: Zih Zsolt
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








