Bizonytalanná vált a jászberényi Lehel Termálfürdő jövője: a város legutóbbi képviselő-testületi ülésén elhangzott, hogy csak december 31-ig biztosított a fürdő működtetése.
Egy héten belül el kell távolítani a közterületekről a választási plakátokat, csak ott maradhatnak kint, ahol meg kell ismételni a június 9-ei önkormányzati választás szavazását; ezeken a helyeken nem érvényes a plakáteltávolításra vonatkozó szabályozás, mivel még tart a kampányidőszak.
Az európai parlamenti (EP-) választáson induló pártoknak, valamint az önkormányzati és nemzetiségi választáson induló jelölteknek és jelölőszervezeteknek július 9-éig - tehát a szavazásnap utáni 30 napon belül - kell leszedniük a kampány időszakában közterületeken elhelyezett plakátjaikat. Ez az előírás nem vonatkozik azonban azokra a településekre, ahol jogszabálysértés miatt meg kell ismételni a szavazást.
A Nemzeti Választási Iroda adatai szerint kilenc település érintett valamilyen (képviselői, polgármesteri vagy nemzetiségi) megismételt önkormányzati választásban: Nemesdéd, Penészlek, Ópályi, Nagytarcsa, Kalocsa, Szegi, Fonyód, Ófehértó, Nagykálló. A megismételt szavazásokat július 7-én tartják. Ezeken a településeken így jelenleg is tart a kampányidőszak, egészen a szavazás napjáig.
A többi településen azonban - azokon is, ahol időközi választást kell tartani - a választási plakátokat el kell távolítani július 9-éig. A választási törvény szerint a plakátokat azoknak kell leszedniük, akik azokat kihelyezték vagy akinek az érdekében elhelyezték. Ha a hirdetményeket nem távolítják el időben, akkor az önkormányzatoknak kell eljárniuk. Az önkormányzatok a határidő lejárta után maguk is eltávolíthatják a plakátokat, majd ennek költségét kiszámlázhatják.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








