Szilveszterkor továbbra sem tiltják be a tűzijátékokat Budapesten, ugyanakkor az idei évben a korábbinál jóval szigorúbb feltételek mellett lehet használni őket.
Eladják Zámbó Jimmy egykori otthonát, a család 130 milliót kér az ingatlanért. Ehhez tartozik egy óriási kert terasszal, egy teljesen felszerelt kis ház, és egy zárt medence is.
Eladó Zámbó Jimmy egykori otthona: a 200 négyzetméteres, 4 szobás ház a XXI. kerületi Szent László utcában található, 129,9 millió forintot kérnek érte. A fotók szerint Jimmy lemezei is a falon sorakoznak, de a család üresen adja át a vevőnek az ingatlant - írja a Blikk.
A hirdetés szerint az emeletes ház alsó szintje összesen 100 nm, amiben egy hatalmas nappali kapott helyet, illetve egy dolgozószoba, ahol a Király rengeteg dalszöveget írt. A felső szinten három szoba található: egy gardróbszoba, egy fürdőszoba, illetve a nagyobb hálószoba. Az ingatlanhoz tartozik egy óriási kert terasszal, egy teljesen felszerelt kis ház, és egy zárt medence is.
Zámbó Jimmy fia, Adrián elárulta, azért döntöttek az eladás mellett, mert mostanra csak ő és édesanyja éltek a házban, ami túl nagy nekik. Hozzátette, nem akarják egy olyan rajongónak eladni az ingatlant, aki egyfajta múzeumot csinálna Jimmy házából.
A család nemrégiben piacra dobta Zámbó Jimmy egykori nyaralóját is, a 75 négyzetméretes ráckevei ingatlan közvetlenül a vízparton található, a leendő tulajdonos kizárólag csónakkal tudja megközelíteni, mert a Ráckevei-Duna ág Angyali-szigetén található. A család 49,9 millió forintot kér a vízparti nyaralóért.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Címlapkép: Bruzák Noémi, MTI/MTVA
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








